Hemorrojd trivs i detta helvetiska klimat!

Sommarnatten ligger varm och hård. Natten är kommen, tiden är kommen. Ja tiden för att en blomma som jag ska kunna blomstra till den finaste ros av de finaste maskrosorna. Jag fångar och isolerar och lägger mig ner, lägger mig ner för att njuta av svett. Svett från en apliknande pojke vid namn indianen. Fint kan många kalla det, Strindberg hade nog kallat det jävligt psykologiskt korrekt! Jag lägger mig nu ner i sängen och hoppas på att en ny dag gryr. Så som den alltid gör, hoppas det gör det imorgon med.
Afton
Eder Sommarhemorrojd!

Kommentarer
Postat av: tingest

mycket vackert. mörkt och förvridet. men i allt det förvridna och sjuka, finns det vackra. jag avnjuter bilden stillsamt i mitt huvud.

vackrare än den mesta konsten på dukar i denna värld, då denna bild är min egen och ingen annans och att den finns i verkligheten. det gör det vackert.

2010-07-14 @ 00:47:01
URL: http://indieting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0