Hemorrojd är en häftig grej!

Jag blickar mot en varm och skön midsommar, en lugn och fin med en trevlig middag och mys.
Vem lurar jag? Inte fan lurar jag mig eller ove som sitter här och bajsar i mitt knä.
På midsommar blir det röj och öl! Och jag ska röka HÖ som faan med :D HÖ är det coolaste man kan röka, iaf om man är en inavlad bonne som jag :D Ja inavel, vilken kul och häftig grej det. Som ett ordspråk lyder, incest är en fest för hela familjen :D Inavel är dock inget för mig att syssla med. Känner inte för det helt enkelt. Men tidelag känns mer nära till hands. Ja ja vad ska man nu göra på midsommar? Jag antar jag drar upp till kålmården och kollar på en säl!
Det var allt för den här gången, och btw så taggar jag hultsfred. Synd att inga band som jag gillar kommer. Men vad gör det? JAg drar ju iväg med ett fett stört skööna grabbar.
Chilivippen eller hur det nu stavas, tror maddicken säger det. Och hur hennes namn stavas det vet jag icke. :D

Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar dig

2010-06-23 @ 20:31:52
URL: http://metrobloggen.se/hostlund
Postat av: sälen!

hahahahhaha, faaan va galet inlägg! i love it :D

det blir nog asnice fest på midsommar tror jag!

har köpt fett med vattenpipegrejer, ska fixa hit typ 3 vattenpipor, ta med hö med! sen blir det alkoholintag som sautan :)

2010-06-23 @ 20:33:14
Postat av: Marcus

Jag saknar dig som fan hannah!



Det kommer bli så galet bra sälen :D

2010-06-23 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0