jag har funnit frid.

vilket lov det har varit! har gjort det jag tycker mest om, inget jobb, inget skolarbete bara varit med den/dem jag älskar. så mycket man hunnit med, så mycket kul, så mycket härligt. jag är nöjd nu, nöjd med livet, fina vänner, en underbarflickvän. vad kan man mer begära? som rubriken lyder har jag funnit frid, funnit min plats här i världen, det är vid din sida, hand i hand går vi mot en säker död, men jag är inte ensam, jag är starkare än någonsinn. tillsammans ska vi erövra världen!
jag älskar dig, plutten. <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

åh, vad du är fin, blir nästan tårögd. jag älskar dig galet! <3

2011-04-25 @ 12:01:43
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0