steker med keps och hood.

En fin dag, bra pass på gymmet med vrigstads värsta power team ;) Efter den ljuva dejten med bänk och dylikt blev det mat ute i susebo där jag lever och bedriver min verksamhet som cool kille_93. Efter även det blev det att sitta här vid datan och försöka re i lite skol arbete som jag halkat efter med. Tycker det flyter på bra ändå och snart får det bli kvällens belöning med att lira lite NHL :D
Mu till kvällens nöt: Egypten är på tapeten, allt kretsar kring upproret nere bland pyramiderna. Vi i väst vänder oss som alltid när det är väpnad konflikt i något land och man fruktar massmord så vänder vi oss till allsmäktiga USA.
USA har ännu inte blandat sig i och frågan lyder: Vad kommer ske om USA skickar trupper till Egypten? Jo min hypotes är som alltid när usa är inblandade med trupper där nere i mellanöstern och de krokarna. Visst de kommer re upp skiten och ha död på Egyptens president, precis som i irak när de tog Saddam. Men de kommer även i Egypten att stanna och mjölka landet på dess tillgångar och bygga sin egna "egyptiska" regering som de sen kan ha mycket nytta av. Dåligt av USA? både och får man väl ändå säga, de offrar kött och pengar och tar tillbaka en del. fair kan man tycka med finns delade meningar om den saken. lite av mina tankar där och jag kan ha helt fel, kan vara ute och cykla på fel så att säga men ää skit i det :p
Är jag inte fager?
AFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0