Te drickande och körkort teori.

Lovet är förbi, ja det kom lika fort som det gick. har spenderat de senatse minutrarna åt att läsa i körkortboken och dricka fint te. känner mig nu väldigt poetisk och väldigt världsvan nu när jag dricker te. Imorogn börjar praktiken och då jag är i behov av pengar ska jag utföra den hos min far. cash flow är aldrig fel ;) Annars vad har jag gjort på lovet egentligen, jobbat lite, tränat desto mer och sen bara vara allmänt slö. hade kunnat göra mycket skit som jag har i skolan, men ack det har jag inte gjort. Lovet kunde inte avslutats på bättre sätt då min underbara flickän kom igår och värmde min säng hela natten. det lyfte upp hela lovet!
Finare finns inte <3
AFTON!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

galet vad jag tycker om dig!!

2011-02-20 @ 19:27:26
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0