Hemorrojdfri dag!

Sliten som aldrig förr i morse, eller njae, är fan lika trött varje gång jag vaknar. Dagen har flutit på bra och gött häng i skolan, hade häng på mina byxor i skolan och det var gött ;)
Avslutade den tid av dygnet som var ljust med min favorit, det var härligt, som alltid.
Sitter här nu i min ensamhet och ska skriva läsdagbok om boken flyga drake. den handlar om en som heter och amir och hans polare hassan blir våldtagen hårt i stjärten av en kille som heter assef eller något sådant, han är 13 år. hassan 10. Det är inte bara vad som händer men its pretty much it!
Annars vet jag inte vad kvällen har att erbjuda, fest någonstans kanske? :D
Slänger in en dagens outfit som de stora bloggarna gör ;)


AFTON!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

känner att jag har en stekare till favorit just nu. galet fin sådan, galet fin man.

2011-01-13 @ 18:05:37
URL: http://flinkenstein.blogg.se/
Postat av: Hemorrojden

och jag är en sjukt glad man, eller sjuk man för den delen med, du är bäst babe! <3

2011-01-13 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0