Sommarvarmt.

Tänk vad lite kvällspromenad kan göra en pigg. Kylan bet inte tag i en och gav en inte en käftsmäll när man stack ut huvudet genom dörren. Sommaren är nära, den är på väg.
Ganska värdelös lördag må jag säga men har bara mig själv att skylla, var för trött att ta tag och göra något. är för trött.
Fick en trevlig gul lapp i fredags. jaha soft tänkte jag. rubriken löd: Viktigt meddelande! Jag tänkte lite tyst för mig själv, make sense. jag är ju jävligt viktigt. läste vidare. Riskerar att bli underkänd i spanska 4 stod det, väntat, men trodde inte jag skulle få en fin lapp som sa det ;) Livet går vidare, jag bryr mig inte det minsta. borde, men gör det inte.
Nu ska jag fördriva min tid med att lyssna på lite gamla stänkare och sakna min josefin.
Dessa införskaffade jag i fredags. ett riktigt kap må jag säga!
Afton!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

kommer få en ännu snyggare man, trodde fan inte det var möjligt, men woops.

2011-01-16 @ 11:46:12
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0