Tanken på sommar och kärlek värmer mitt hjärta i afton.

Bra tisdag! Långt möte med styrelsen där jag ringde till utlandet, pratade engelska och skrattade. Personen eller denna fina kvinnan jag talade med måste tro jag var en inavlad snubbe. men när jag sa jag var från sweden så bara "aha" typ. skrattade första 5 min för trodde hon först var telefonsvarare men märkte sen att hon inte var det. ang mitt samtal till utlandet var för kårens order hade inte kommit fram, jag löste det och skickade det åter igen till fel adress. eller ja, vi befarar att det kommer till fel adress men vi lever på hoppet åter igen. efter det blev det ett grymt gym pass och backe aka hitler stod för tjötet och vrölet, värt! efter det, fika och en trevlig vistelse på röda korset med min kärring, värt det med!
tänkte langa upp lite sköna sommarbilder och tagga beachen 11. det kommer bli epic!
Det var en sommar som bestod utan att gå runt utan byxor och leva livet, bra leverne helt enkelt!
AFTON

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

en trevlig vistelse kan vi väl minst snacka om. hahahaha, fan vad jag älskar oss.

2011-01-18 @ 21:47:46
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0