blottare, den renaste av oss alla.

kvällen smyger sig sakta på, ur högtalarna skriker thomas de leva: stråck ut din hand! jag svarar skrikandes, ja thomas. ja för fan.
låt oss hålla hand, låt oss tillsammans möta det oudvikliga, låt oss få kraften att le mot döden. den enda saken här i våra liv som vi vet säkert kommer ske, gråt inte, gläds inte, lev nu, lev idag.
älska livet, håll hårt i dina kära, snart kommer domedagen, ragnarök, snart kommer det mayaindianerna förutspådde snart kommer året 2012. lev tills dess men glädje.
men frukta icke, vid stupet till avgrunden skall jag rädda er, jag ska sträcka ut min hand såsom thomas de leva och giva er liv. jag skall ta er till nya höjder, jag skall föra er mot stjärnorna.
med detta säger jag godnatt, uppdaterar imorgon om jag överlevt natten och dess faror natten bringar.
AFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0