naken poesi.

Våren är äntligen här, jag sjunger som thomas de levas nya hit. Välkommen hem, välkommen hem till mig våren för att flytta in i mitt kalla vinethjärta, du är välkommen.
Tänk vad lite vackert väder kan få en så sund och frisk. Måste säga att det var riktigt länge sedan jag varit så kreativ som idag. Ni skulle säkert tycka, ää va fan är det. Ingenting ju, men för mig är det det. Jag har kommit i en ond cirkel där jag skjuter upp på allt. ska bli bättring, jag lovar, annars fruktar jag min framtid inte kommer vara så ljus. iaf om man frågar en sosse. men som den frihetskämpe och liberal man är så kommer det gå galant. jag har alla möjligher att bli kung.
Kommer här bjuda på en bild, men denna bild vill jag få fram den nakna sidan av människan. den man egentligen är, jag förespråkar nudism och välfärd med denna bild.
Till er njutning och vällust:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0