Vägen till framgång är inte i den djupa dimman längre..

Nu är det fastställt, oj vad jag har väntat på detta besked. För att förklara vad det är jag talar om så drar jag historien från början men dock inte till slutet, då slutet inte varit på denna saga än ;)
Under vecka 7 fick jag ett trevligt telefonsamtal från presssekreteraren på seco om att han ville att jag skulle vara med och skriva ett tillägg till en bok som kommer att släppas. Boken heter påverka och handlar mycket om vad elevkårer jag. Jag och några andra ordföranden av kårer runt om i Sverige har då skrivit ett tillägg till denna bok. Den kommer släppas i samband av ett mingel i Stockholm där det kommer finnas media, politiker och stora delar av Sveriges Societet.
Låter jävligt tycker ni, och ja det är värt. kommer bli riktigt fint!
Detta var min reaktion när jag läste inbjudan! :)
AFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0