the final year!

halloj kära läsare! har ännu en gång varit seg med att ppdatera men tänkte bara ge ett lite kort nu. sitter i la casa de flinks hem och ska snart åka ut till hultsjö för att se pluten spela fotbollsmatch. det har verkligen börjat ta sig för josefin och hennes målvaktkarriär, är så sjukt stolt över henne. kan okcså förövrigt säga att jag haft en jävligt bra helg och att jag är kärare än någonsinn, om man kan uttrycka sig då ;)
Som rubriken lyder så är detta sista året i gymnasiet. sista året som man vet vad som kommer hända och ske, sedan spottar samhället ut en på ostadiga ben och man ska klara sig själv. men jag skall icke frukta, ty jag ska blicka framtiden i ögonen och vråla: jag är redo att erövra världen!
det var allt för migm tack på förhud!

Kommentarer
Postat av: snutten

fan vad jag älskar dig och tack som fan! du är bäst. <3

2011-09-18 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0