frånvarons abstrakta bruna färg på vitt toalett papper.

åter igen har jag funnit mig hit, på långa krokiga vägar med stapplande ben tog jag mig hit åter igen. till min hemorrojd blogg. folk kan kalla mig för hycklare då jag inte har denna anal sjukdom nu, men det struntar jag i, jag ger blanka fan i det. fråga mig vad som hänt, jag kommer inte svara. allt för mycket har hänt, låter jävligt depp men det mesta är bra, jävligt bra. ok, jag ger mig. allt är bra ;)
kommer inte förtälja mer av mitt livs historia, det får vi diskutera en annan dag. sista terminen innan studenten, innan vi möter en värld full av ansvar och ångest, folk har ångest för skola och framtid, inte jag. jag har ångest över att min kuddar ligger under sängen och blir dammiga.
det får vara allt för nu, kanske uppdaterar senare, imon eller aldrig någonsin mer. man vet aldrig, så håll till godo och läs många gånger.
AFTON eder poet Belman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0